「蒙娜麗莎她~~是誰~~~」(捂心痛唱)
是啊!這位蒙娜麗莎你哪位?好啦,我知道我沒有把她畫好,但至少我嘗試了。會畫蒙娜麗莎是因為我在彩繪石頭相關群組中,見到臉書上有人把名畫畫在石頭上,超酷的!於是我就決定著手來製作我的世界名畫作收藏!

名畫No.1,蒙娜麗莎/達文西。花了三個小時完成,一半的時間都在修眼睛,不管怎麼修,她老娘眼睛不看我就是不看我!好吧!算了!那就這樣吧!(再愛都曲終人散啦~~~)(狂唱ing)

I know. Not like her at all right? But I try. My motivation came from seeing some talented rock artists painting the world famous art on rock, so I started to make my own collections.

Here's my attempt number 1, Mona Lisa by Leonardo de Vinci. Spent 3 hours to finish this piece, half of the time I've been correcting the eyes. But still her eyes won't look at me at all!! Alright, whatever!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Shermy 的頭像
    Shermy

    Shermy=Share with Me 六寶媽日誌

    Shermy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()